Voor DAW start donderdag as om 19.00 uur de nacompetitie. Het beroep dat Olympia'18 had aangetekend heeft niet geleid tot minder puntaftrek. DAW speelt dus eerst thuis tegen Venhorst. Zondag volgt dan de return in Venhorst. Mochten beide elftallen evenveel punten uit deze tweestrijd overhouden beslist het doelsaldo, is dit gelijk dan volgen direct na wedstrijd 2, strafschoppen. Er wordt dus niet verlengd en uitdoelpunten tellen zgn. niet dubbel. Mocht DAW dit onderlinge treffen winnen dan speelt het donderdag 26 mei eerst uit tegen de winnaar van het duel Montagnards-EVVC. De thuiswedstrijd is dan op zondag 29 mei (onder voorbehoud) de finale is 1 wedstrijd op neutraal terrein op hemelvaartsdag 2 juni. Tegenstanders die DAW dan kan treffen zijn MULO (3e klasse), Ruwaard of Vorstenboschse Boys. We hopen natuurlijk op jullie massale steun. Tot donderdag!