Woensdag 8 juni hadden de clubscheidscheidsrechters van DAW een afsluitend avondje in de kantine waar ze voor hun bewezen diensten van het afgelopen jaar bedankt werden. Deze keer waren zowel de senioren als de juniorenscheidsrechters hiervoor uitgenodigd. In totaal een groep van ongeveer 30 personen die elke week hun best doet om onze eigen wedstrijden zo goed mogelijk te leiden.

Als verrassing voor onze scheidsrechters was Jo Oppers, het scheidsrechterscoryfee van de KNVB aanwezig. Hij organiseerde op de door hem bekende ludieke manier een quizavond voor de 22 aanwezige scheidsrechters. In koppels van twee werd gestreden met schriftelijke en beeldvragen om de prijzen. Na heel wat discussies en rekensommen bleek de Manders/Manders (Geert en Gerard) combinatie net verslagen te zijn door Tonny vd Hoogen en Pepijn van de Ven. Zij kregen van DAW ieder een nieuw scheidsrechterstenue als eerste prijs. De poedelprijs was voor Frans van de Zanden en Ibo Ulku. Voor hen had Jo Oppers een toepasselijke prijs; het spelregelboek.

Na afloop werd en nog goed doorgediscussieerd en werd een leuke avond gezellig voortgezet.

DAW wil nogmaals al haar scheidsrechters bedanken. Een club vrijwilligers die je als vereniging hard nodig hebt, en die het moeilijk goed doen....
scheidsavond1

scheidsavond2