De jeugdafdeling van DAW is van plan om al onze F-spelers een tweede training per week aan te gaan bieden. Gewoon omdat het leuk en leerzaam is. Deze training is zeker niet verplicht, maar zal lekker vrijblijvend in de mooie trainingsmaanden gegeven gaan worden. Dit zal zeer waarschijnlijk op de maandag vroeg in de avond gaan gebeuren (17.45 uur - 18.45 uur). Hiervoor zijn we nog wel op zoek naar trainers die deze avond willen begeleiden. Dit kunnen jonge A of B spelers zijn, maar we zijn zeker ook nog op zoek naar ouders of opa's met een "lichte" voetbalachtergrond.
Heb je op maandag tijd, en lijkt het je leuk om onze jongste jeugd lekker bezig te laten zijn, meld je dan aan bij onze F-coordinator Eddie Manders (463206) of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..