Gelezen op Kliksport:

Het duurt nog wel even voordat de nieuwe competitie begint. Wij als redactie van Kliksport hebben al zin in het nieuwe seizoen. De hoogste tijd om met enkele voetballers vooruit te blikken. Deze keer wederom een speler van DAW en wel Bas van der Ven.

De Schaijkenaar heeft er niet veel woorden voor nodig, maar het komt er op neer dat er komend seizoen naar DAW gekeken moet worden. "Na afgelopen seizoen verwacht iedereen weer dat DAW mee gaat doen voor promotie naar de derde klasse. De druk zal daarom nog hoger liggen komend seizoen. Een periode pakken en bij de bovenste drie eindigen zijn doelstellingen die haalbaar moeten zijn.

Ik verwacht dat Olympia, Milsbeek en DAW (in willekeurige volgorde) de top drie gaan vormen. Venhorst en Montagnards maken de top 5 compleet."Wellicht had Van der Ven zijn voorspelling bijgesteld als er Osse clubs in de klasse hadden gezeten. Vorig jaar waren dat er vier, dit jaar geen. "Ik vind het jammer dat we niet meer tegen Osse ploegen spelen, daar hadden we vorig seizoen een 100 procent score tegen, dus dat lag ons wel.

Onze groep is nagenoeg compleet gebleven en is wederom aangevuld met jong aanstormend talent. De selectie is nog steeds groeiende en bestaat alleen maar uit spelers van de eigen jeugd. Het belangrijkste is dat we als één collectief voor de dag komen en proberen contstanter te zijn dan afgelopen seizoen.

Zelf richt Van der Ven zich weer op een plekje op het middenveld. "Mijn doel is om een vaste kracht op het middenveld te worden. De concurrentie is dit jaar weer groter en met de komst van de nieuwe trainer moet iedereen zijn plek afdwingen door zich positief te laten zien tijdens de trainingen en de wedstrijden."

(bron: Kliksport)