KWISSERS OPGELET!!!

Dit jaar organiseert DAW alweer de 11e  editie van de populaire sport- en kenniskwis “Simply the Best”. De belangstelling voor deze kwis is al jaren enorm. De avonden verlopen doorgaans gezellig, spannend en sportief. Naast de teams die voor elk punt strijden, zijn er gelukkig ook genoeg teams die puur meedoen voor een avondje gezelligheid.

Ook dit jaar zijn er 3 voorronden, met telkens 20 startbewijzen. De beste 7 teams van elke voorronde plaatsen zich voor de Grote Finale.

Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 5 personen, leeftijd vanaf 16 jaar.

Inschrijfgeld bedraagt 15 Euro.

Het beloofd weer een spektakel te worden met (te) makkelijke en (te) moeilijke vragen in de diverse categorieën. Wie staan er 7 januari in de unieke DAW-badjassen als winnaars op het podium? Of gaan de glorieuze winnaars van vorig jaar “de Wiseguys” dit kunststukje herhalen?

De organisatie is alweer in gesprek met een aantal spraakmakende Mistery Guests, dus ook dit onderdeel staat weer op het programma.

De voorronden worden gespeeld op:

- Zaterdag  17 december 2011 20.00 Uur.

- Vrijdag 23 december  2011                20.00 Uur.

- Vrijdag 30 december 2011                 20.00 Uur.

De Grote Finale wordt gespeeld op Zaterdag 7 Januari 2012.

Aanvang 20.00 Uur.

Plaatst van handeling is telkens het DAW-clubhuis aan de Bossestraat in Schaijk.

Inschrijf-formulieren vanaf  Zaterdag 5 November 9.00 Uur te verkrijgen in het clubhuis van DAW, en vanaf datzelfde tijdstip ook rechtstreeks inschrijven via de DAW-site: www.vvdaw.nl

Er kunnen dit jaar wederom 60 teams meedoen, maar…………..

Wacht niet te lang met inschrijven, want Vol is echt Vol !

Voorkom teleurstelling: Stel nu alvast je team samen, zodat je vanaf 5 November direct kunt inschrijven!

Voor vragen of opmerkingen:

- Henk vd Zanden                 tel. 0486 - 463209

- Victor Groenewegen           tel. 0486 – 463749