DAW 1 ontvangt zondag Hapse boys uit Haps. Hapse boys behaalde tot nu toe 10 punten en bezet daarmee de 7e plaats op de ranglijst. Het scoorde 13 X en kreeg er 14 tegen. Bijna de helft van deze productie komt op naam van Joost van de Groes. Bij Hapse boys werd eerder deze week bekend dat in goed overleg de samenwerking met trainer Jeroen Tax per direct is beëindigd. De trainer uit Nijmegen was aan zijn 3e seizoen bezig. Tot de winterstop zal de begeleiding intern vanuit de vereniging worden opgevangen. Dan DAW. De ploeg behaalde de volle winst uit alle competitiewedstrijden, veelal gepaard met goed voetbal. Aanvoerder Bas van der Ven zegt hierover.

“we zijn als ploeg gegroeid en voetballen volwassen”. “bovendien heeft de trainer me een linie terug gehaald, eerst speelde ik achter de spitsen en nu voor de verdediging.” “daardoor heb ik het spel voor me, kan het meer bepalen en de mensen neer zetten”. Over het elftal zegt Bas; “we hebben veel creativiteit en verschillende mensen die kunnen scoren, daardoor zijn we niet afhankelijk van de vorm van één persoon”. Rik Willems keert terug na een schorsing en ook Rob Vijnmans is weer helemaal fit. De kleine “pijntjes” zullen door verzorger Henk van de Zanden weer verholpen worden. Mike van Son en Bart Fransen zullen er door blessures niet bij zijn. Trainer Henry van Wanrooy verlengde zijn contract met een jaar. Henry en DAW zijn hierover heel content. Voor zondag waakt Henry voor onderschatting. DAW zal gewoon scherp moeten beginnen en zelf het initiatief nemen. DAW is aan een uniek seizoen bezig, alle reden om eens een kijkje te komen nemen. Mocht dat niet lukken volg de verrichtingen dan via livescore www.livescorzuidii.nl (4e klasse G) Aanvang van de wedstrijd is om 14.30 uur die onder leiding staat van scheidsrechter Biest. Tot zondag.

Laatste ontmoetingen;

07-10-2007 Hapse Boys – DAW 0-1 Joris Lange