KNVB Voetbaldagen 2012 Week 32: 6 t/m 10 augustus 2012

Een aantal dagen achtereen met andere voetballers werken aan je techniek, wie wil dat nou niet! Aanvallen, verdedigen en omschakelen; alles komt aan bod op de KNVB Voetbaldagen die op talloze plaatsen in ons district plaatsvinden.
Als klap op de vuurpijl ontvangen alle deelnemers een promotiepakket met daarin onder meer een uniek KNVB Nike-tenue, een Nike bal en een certificaat met de groepsfoto. Daar kun je nog eens mee thuiskomen.

Voor wie?
Kinderen geboren van 1 januari 1999 tot en met 31 december 2003 kunnen zich inschrijven voor de KNVB Voetbaldagen 2012.

Programma
Tijdens de KNVB Voetbaldagen krijg je een gevarieerd programma (4 dagen, afhankelijk van de locatie wordt er gespeeld van maandag t/m donderdag of van dinsdag t/m vrijdag) aangeboden. Het programma vindt dagelijks plaats tussen 08.30 en 17.00 uur en is zonder overnachting.
Onderdelen die aan bod komen zijn o.a. trainings- en wedstrijdvormen, vaardigheids- en circuitvormen en de penaltybokaal.

Relatiecode
Inschrijven kan alleen via je KNVB lidnummer (=relatiecode) en wij willen je verzoeken indien je deze niet weet deze bij je vereniging op te vragen (stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
Inschrijven voor een locatie kan alleen indien je een juiste geboortedatum hebt en indien je dus te jong of te oud bent kun je niet inschrijven.

Inschrijven
Inschrijven is mogelijk op: inschrijven.knvb.nl (zonder www ervoor), U selecteert:
• District: KNVB district Zuid II
• Type: Evenement
• Categorie: Jeugd
• Subcategorie: KNVB Voetbaldagen U selecteert vervolgens ‘Zoek KNVB activiteiten’. Het kaartje van District Zuid II verschijnt. Selecteer vervolgens het vlaggetje van de locatie van uw keuze en kies voor ‘meer informatie’. Vervolgens verschijnt er een nieuw scherm met meer informatie omtrent de KNVB Voetbaldagen.
Indien u wilt inschrijven kiest u onderin voor “Aanmelden”. U kunt nu de geboortedatum en relatiecode (Let op! De relatiecode moet zonder puntjes of streepjes ingevoerd worden) invoeren en sleept de aangegeven bal naar de cirkel. Vervolgens klikt u op “Ga verder”. U komt nu in het inschrijfformulier. Let op dat u alle gegevens invult.