DAW 1 herstart de competitie met een topper. MVC ontvangt de elf van Henry van Wanrooy, het is een cruciale wedstrijd voor de ranglijst. De verrassing van het seizoen MVC heeft 4 punten achterstand en verlies voor de ploeg van trainer Theo van der Zanden zou weleens het einde kunnen betekenen voor de titelkansen. Maar de wedstrijd is voor MVC ook van belang voor de 2e periode, het is daarin koploper met 3 punten voorsprong op Hapse Boys. In de thuiswedstrijd overtuigde DAW met een 3-0 zege door doelpunten van Bas van der Ven, Mark Raaijmakers en Mike van Son. De Mortel heeft een echte goaltjesdief in de spits, Bart Siebers is de absolute topscoorder van de 4e klasse G. Met zijn 16 doelpunten nam hij 43% van de Mortelse productie voor zijn rekening. Nog een opvallende verschijning bij MVC is doelman Joris van Gerwen. Eind januari liep hij een 2 daagse stage bij Fulham in Londen. Hans Segers keeperstrainer bij de “The Cottagers” nodigde Joris uit naar aanleiding van een you tube filmpje, een ware jongensdroom. DAW kon dankzij het kunstgrasveld gewoon door trainen en zijn oefenwedstrijden spelen. Volgens trainer van Wanrooy heeft DAW een goede voorbereiding gehad richting herstart. “We zijn er klaar voor, langdurige blessures daargelaten” Iedereen bij DAW beseft het belang van de drie punten. De DAW supporters zullen na de lange winterstop weer talrijk aanwezig zijn. Kortom het beloofd weer een mooie voetbalmiddag te worden op sportpark “De Smagt”. De aanvangstijd is zoals gebruikelijk 14.30. De wedstrijd staat onder leiding van de hr van der Putten.