De jeugdafdeling  van DAW is zeer dringend op zoek naar mensen die op zaterdag diensten willen draaien in het wedstrijdsecretariaat. De taken zijn het ontvangen van tegenstanders en scheidsrechters, er voor zorgen dat papieren correct en volledig worden ingevuld en toezicht houden op het wedstrijdmateriaal.
Twee personen die dit nu nog doen hebben aangegeven zich in het nieuwe seizoen te gaan richten op andere taken binnen DAW en gaan er dus mee stoppen, hierdoor dreigt een tekort aan mensen te ontstaan.
Met een paar mensen extra die dit 1 keer per maand een ochtend (van 8-13 uur) of een middag (van 13-17.30 uur) zouden willen doen zijn we al geholpen.

Interesse? Neem dan contact op met de wedstrijdsecretaris van de DAW-jeugd, Tom School (Tel: 06 47110338, Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).