Zondag 25 maart komt Vianen Vooruit op bezoek bij DAW. De formatie van trainer Marco Benneheij kwam slecht uit de winterstop en pakte slechts één punt uit bij SES. Het verloor tweemaal met 0-1 thuis tegen Handel en HBV. Door deze slechte start is het gat met de nummer tien Juliana Mill slechts 3 punten. Vianen zal dus punten moeten halen wil het niet rechtstreeks degraderen dan wel in de nacompetitie belanden. Uit haalde Vianen een aantal verassende resultaten het won bv. bij Milsbeek met 1-3. DAW won uit bij Vianen met 0-2. De doelpunten kwamen van de voet van Rens Wijnakker en Brian Peters. De 1e helft bracht Rik van de Linden een paar keer op schitterende wijze redding en waren de uitvallen van Vianen levensgevaarlijk. Na rust was er een beter DAW, en won het terecht. Maar oppassen geblazen, ook in deze thuiswedstrijd mag van onderschatting geen sprake zijn.
Bas van der Ven refereerde terecht in het interview op kliksport aan de wedstrijd van vorig seizoen waarin Vianen de punten in de allerlaatste minuut stal.
Rots in de defensie van DAW is Rik Willems aan hem vroegen we hoe hij de aanstaande wedstrijd ziet. Rik: Vorige week hebben, op Vianen en SES na, alle clubs onderin punten gepakt. Het is onderin nu een stuk spannender dan bovenin. Vianen heeft de punten dus hard nodig. Ik verwacht zondag geen makkelijke wedstrijd. Wanneer we snel scoren kunnen we uitlopen naar een hoge score. Als de goals een tijdje uitblijven dan is het zaak dat we goed rond blijven tikken. Er zijn in deze fase van de competitie  geen gemakkelijke wedstrijden meer. Wanneer we goed georganiseerd en met veel strijd spelen en dan voorin ook nog scherp zijn dan zie ik ons zondag “gewoon” winnen.
Trainer Henry van Wanrooy over de blessurelijst. “positief is dat Rob Vijnmans en Niels de Groot weer aan het lopen zijn, Zij zullen echter nog geen minuten gaan maken”. “Tom den Ouden is zover wel, hij zal waarschijnlijk ergens als wissel starten”. “Verder zijn er nog wat pijntjes maar vermoedelijk zullen zij gewoon kunnen starten”.
DAW speelt zondag voor het laatst op het hoofdveld dit seizoen. De resterende wedstrijden worden op het kunstgras gespeeld ivm de renovatie van het hoofdveld. Met een prachtig voorjaarszonnetje in het verschiet is dit het moment om kampioenskandidaat no één aan het werk te zien. Wellicht tot zondag. Wedstrijd om 14.30 uur, scheidsrechter van dienst is de Hr. van Dijk.