Zondag moet en zal het gebeuren. DAW zal bij winst de kampioensvlag hijsen. Het promoveert dan naar de 3e klasse. Op het kunstgrasveld moet het allemaal gebeuren, het hoofdveld is namelijk op de schop. Dus door de spelers geliefde kunstgrasveld is de ondergrond zondagmiddag. Tegenstander is in het verval geraakte HBV. Uit werd ruim gewonnen, maar liefst 1-5 werd het toen tegen de verassende nummer 3 van dat moment. De ontketende Brian Peters scoorde driemaal, het kwintet werd vol gemaakt door Devi Appelhof en Bas van der Ven. Momenteel is HBV ver weggezakt en statistisch nog niet zeker van handhaving. DAW zal het allemaal een zorg zijn. Bij winst zal er een knallend feest zijn. Herpinia kan gerust zijn er zullen geen platte karren of degelijke naar Herpen afreizen. Al het feestgedruis zal in de kantine van DAW plaatsvinden. Sterker nog, heel DAW hoopt op een langer verblijf van de Herpinianen in de 3e klasse, verlangend naar de prachtige derby. De blessurelijst is weer wat korter geworden. Rob Vijnmans en Rens Wijnakker stonden weer op het trainingsveld en Niels de Groot maakte afgelopen week weer speelminuten. Als men trainer van Wanrooy kent kan men wel raden wie er spelen en wie er op de bank zitten. Het zal ongetwijfeld druk worden op sportpark d’n Heuvel wedstrijd begint om 14.30 en scheidsrechter is de hr. Reijnders.