DAW speelt zondag as op sportpark “De Berkte” haar laatste uitwedstrijd van dit seizoen. DAW zoals bekend al kampioen, reist ontspannen naar Haps. Trainer van Wanrooy over de wedstrijd van zondag. “We hebben lekker getraind deze week, een aantal jongens zullen er niet bij zijn” “Niels, Rens en Jeroen zijn nog niet fit”. “Ook de langdurig geblesseerde Mike en Bart ontbreken maar we hebben dit jaar laten zien dat hun vervangers het meer dan uitstekend doen”. “Dit is ook de grote kracht geweest, de erg brede selectie geeft alle mogelijkheden om de weggevallen posities meer dan uitstekend in te vullen”. Zoals ook afgelopen zondag weer eens werd bewezen. De invallers deden het meer dan uitstekend. En een aantal prachtige aanvallen gaven uiteindelijk een 4-1 eindstand op de borden. DAW heeft nog wat goed te maken tegen de mannen van interim trainers Mark Thoonen en Art Hendriks, DAW verloor thuis, in de laatste minuut met 0-1. Voor Haps is er nog een kleine kans op nacompetitie, maar in eigen hand hebben ze het niet meer. Voorwaarde is dat Milsbeek de 3e periode pakt en Venhorst zondag verliest. Dan kan Haps de periode van DAW overnemen door uit bij Venhorst te winnen en zo deze op de stand voorbij te streven. De wedstrijd in Haps begint om 14.30 uur, scheidsrechter is de hr Govers. Tot zondag.