Gelezen op de website van N.E.C.: N.E.C. heeft zich versterkt met Stijn de Looijer.

Stijndelooijer

De 20-jarige Schaijkse middenvelder tekent een contract voor vier seizoenen tot 2016. De Looijer is afkomstig van FC Den Bosch waar hij op 10-jarige leeftijd in de jeugdopleiding kwam. Hij debuteerde vorig jaar september in de basiself van FC Den Bosch en maakt sindsdien een sterke ontwikkeling door.

Stijn de Looijer over zijn overgang: "N.E.C. heeft aangetoond dat talenten zich daadwerkelijk ontwikkelen. Tijdens de gesprekken met de club heb ik daar nogmaals een duidelijke bevestiging van gekregen. Kortom, ik kijk er naar uit om er een succesvolle tijd van te maken in Nijmegen".

Technisch Directeur Carlos Aalbers: "De club investeert in mensen die zich nog verder kunnen en willen ontwikkelen. Stijn de Looijer is een talentvolle speler die ook in de belangstelling van enkele andere clubs stond. Hij kiest bewust voor N.E.C. om een volgende stap te maken", aldus Aalbers.