Komend seizoen willen wij met met 4 dames elftallen gaan spelen, daarvoor zijn wij nog opzoek naar enkele dames die willen voetballen.
Dus hou je van voetbal? En kan je wel een balletje raken? Of schop je nog geen deuk in een pakje boter, maar wil je het toch graag leren?
Voetbalvereniging DAW is een gezellige voetbalclub in Schaijk en voor onze Dames elftallen zijn wij op zoek naar jou!

Lijkt het je leuk om te trainen en op zondag wedstrijden te spelen? Aarzel dan niet en meld je aan.

DAW beschikt over 4 dames elftallen, Deze elftallen spelen in de 2e klasse, 5e klasse en 6e klasse, er wordt wordt op dinsdag en donderdag getraind en op zondag spelen wij de wedstrijden.

Voor meer informatie en/of aanmelden Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.; Coördinator Damesvoetbal.