Op het jaarlijkse regionale sportprijzengala "Kliksportawards" zijn 2 DAW'ers in de prijzen gevallen.

Als beste speler van de 4e klasse behaalde verdediger Rik Willems een prachtige 2e plek achter EVVC-aanvaller Roel v/d Heijden. Beide teams komen volgend jaar uit in de 3e klasse en dan zullen Rik en Roel opnieuw de degens kruisen. Wij gaan er van uit dat Rik die strijd dan in zijn voordeel beslist.

Ook DAW-trainer Henry van Wanrooij was samen met 4 collega's genomineerd als beste trainer van de regio. Uiteindelijk behaalde Henry een prima 3e plek achter Heeswijk-trainer Ton Berens (2e) en HVCH-trainer Henry van Alebeek (1e).

DAW wil beide clubambassadeurs van harte feliciteren met de behaalde ereplaatsen!