DAW's B-selectie (DAW 4-5-6) hervat de training op woensdag 8 Augustus om 20.15 uur.

De eerste trainingen zullen verzorgd worden door Willy vd Zanden.

Zoals eerder via deze site gemeld zoeken we nog een tijdelijke trainer voor deze groep.
Dit in verband met de zware knie-operatie die de trainer van deze groep, Mario v. Aar, moet ondergaan. Mario zal hierdoor tot de winterstop uitgeschakeld zijn.

De B selectie traint op woensdagavond van 20.15 tot 21.45 uur.
Ook kandidaten die niet elke week zin of tijd hebben om een training te verzorgen worden uitgenodigd te reageren. Wellicht dat we een groepje van trainers kunnen organiseren die op toerbeurt de training verzorgt.

Kandidaten kunnen zich aanmelden of informatie inwinnen bij Mark vd Bogaert, TC Coordinator B selectie op 06 14181547 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.