Tijdens de herfstvakantie van woensdag 17 tot en met vrijdag 19 oktober vinden bij vv VCO - 't Oventje voor de 5e maal de KNVB - NIKE dagen voor junioren plaats.
Klik hier voor de poster van deze voetbaldagen.

Het zijn 3 fantastische junioren-voetbaldagen met een ervaren en enthousiast kader. De naam KNVB staat garant voor voetbalkwaliteit. In onze visie, veel spel- partijvormen, werken aan de techniek door vooral veel met de bal te doen, samenwerken om te scoren of om tegendoelpunten te verhinderen en een veilig voetballeerklimaat.

In de prijs zijn inbegrepen, compleet NIKE voetbaltenue, NIKE bal en lunch met consumpties.

Men hoeft geen lid te zijn van de KNVB om deel te nemen, dus ook vrienden en vriendinnen zijn welkom.

Aanmelden kan via de link:  http://hermes2.dexels.com/knvb_digitaal_inschrijven/  of via de site van 't Oventje:  www.vvvco.nl

Paul Cuppen (clubcoach KNVB Zuid II Regio 1) is tevens op zoek naar een 3 - tal ervaren trainers, die met scholing en begeleiding deze activiteit willen ondersteunen. Voor meer info kun je contact opnemen met Paul Cuppen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06 537 190 83).