Van 6 tot en met 14 oktober is het ''De Week van de Scheidsrechter''. Tijdens deze week krijgen de scheidsrechters van alle sportverenigingen extra aandacht om hen op die manier te bedanken voor hun tijd en inzet.
Natuurlijk doet DAW ook mee aan de ''Week van de Scheidsrechter'', elke scheidsrechter die op zaterdag 6 of zondag 7 oktober bij DAW een wedstrijd komt fluiten zal op gepaste wijze in het zonnetje worden gezet!

DAW heeft een flinke groep clubscheidsrechters maar de groep is niet groot genoeg om alle wedstrijden van senioren- en jeugdwedstrijden (in A- t/m D-klasse) van scheidsrechters te voorzien. Voel je er wat voor om zelf te gaan fluiten, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..