Afgelopen zondag was het dan zover, de eerste activiteit georganiseerd door de supportersvereniging DAW!
De wildwinterkermis in de kantine van DAW was een gigantisch succes. De eerst lootjes waren binnen een paar minuten verkocht en er werden direct al mooie prijzen gewonnnen. In de middag werd het alsmaar drukker in de kantine en zelfs enkele supporters van Festilent en OSS konden het niet weerstaan om een gokje te wagen aan het rad. Veel gewonnen prijzen zoals ijstaarten, nootjes, hamburgers en frikandellen werden direct genuttigd. Maar vele zullen tijdens de kerstdagen nog kunnen genieten van een konijn of haas. Daarnaast zijn er ook veel waardebonnen gewonnen, mede mogelijk gemaakt door vele sponsors.

Namens het bestuur van de supportersvereniging:
Bedankt voor de gezelligheid!
Volgend jaar zal er zeker een vervolg komen op deze wildwinterkermis!

Tagged under Supportersvereniging