De helft van de competitie is achter de rug en de winterstop is begonnen. Het is goed om ervoor te zorgen dat je weer fit begint aan de 2e seizoenshelft. Heb je een blessure of pijnklachten overgehouden naar aanleiding van de afgelopen trainingen/wedstrijden? Dan is het goed om deze deskundig te laten beoordelen.

Fysiotherapie Schaijk is gestart met een sportconsult. Dit wordt verzorgd door Rick van Aalst en Jord Duijndam en is bedoeld voor alle leden van DAW met een acute of langdurige blessure en/of sportgerelateerde vragen (b.v. trainingsopbouw of gebruik van braces).

Rick_van_Aalst__Jord_Duijndam

Herken je dat je makkelijk blessures of pijnklachten ontwikkelt tijdens de voorbereiding op de 2e seizoenshelft, ook dan kunnen we je helpen om klachtenvrij te blijven trainen en spelen.

Voor aanmelden en/of meer informatie kijk op onze website via deze link, of bel naar 0486-461639.