Na een succesvol verlopen module afgelopen najaar zal Voetbalschool TipTop in maart 2013 weer starten met een nieuwe serie trainingen op het kunstgrasveld van DAW Schaijk.

Voetbalschool TipTop biedt alle jeugdvoetballers de mogelijkheid om extra (techniek)trainingen te volgen onder begeleiding van gemotiveerde, goed opgeleide trainers met veel aandacht voor elk individu. Speciaal voor leden van DAW kunnen we een korting van € 25,- aanbieden. Bij deze 2e module van Voetbalschool TipTop zal er elke training één bekende buitenlandse voetballer centraal staan. Daarnaast zal er een extra element aan de trainingen worden toegevoegd om de coördinatie van de spelers te bevorderen. We hebben namelijk geconstateerd dat er op dit vlak in elke leeftijdscategorie veel winst te boeken is. Ook hebben we de beschikking over een nieuwe attractie die ingezet zal worden tijdens de trainingen.

Kijk voor meer informatie en inschrijven op www.voetbalschooltiptop.nl

logofacebook1