Zondag as hervat DAW de competitie als het op bezoek gaat in Vinkel bij EVVC. DAW kende een goede aanloop naar de wedstrijd speelde in de oefenwedstrijden naar behoren en gaat dan ook vol vertrouwen naar Vinkel. Rob Vos haakte tijdens de laatste training af met een liesblessure. Maar verder is iedereen fit. Trainer van Wanrooij kan keuzes maken en dat is altijd prettig voor een trainer. De heenwedstrijd ging kansloos verloren tegen de mede promovendus en dus tijd voor revanche. Als de weergoden het toelaten zal er een getergd DAW staan die bij winst nog volop zal meedoen om de 2e periode. De kracht van EVVC ligt bij de snelle en productieve aanvalslinie. Daar tegenover staat er bij DAW een solide achterhoede. Al met al een boeiend duel. De wedstrijd is om 14.30 op sportpark " De Zwaan" wordt geleid door de ervaren scheidsrechter Verstegen uit Uden.

DAW-EVVC 004