Tijdens het openingsweekend van DAW is het logo van de supportersvereniging in gebruik genomen.  Onder begeleiding van een officieel woordje zijn 2 sponsorborden onthuld. De voorzitter van de supportersvereniging, John van Orsouw, sprak mooie woorden,
deze werden kracht bij gezet door het bestuur van DAW. Het logo laat zien dat de supportersvereniging staat voor alle leden van DAW, zowel voor jong als oud.

Tevens heeft de supportersvereniging op zondag 24 februari het 100ste lid mogen verwelkomen. Peter Loeffen was de gelukkige! Het bestuur is trots op dit mooie aantal en laat hiermee zien dat er veel supporters zijn die DAW een warm hart toedragen.

Natuurlijk hopen we dat dit aantal zal blijven stijgen en we nodigen dan ook iedereen uit om zich in te schrijven via de site of via de inschrijfformulieren die verkrijgbaar zijn in de kantine van DAW.

1oostelidSV

Tagged under Supportersvereniging