Op dinsdag 2 april wordt door Yvon Dieks van de GGD ism de jeugdafdeling en de barcommissie een alcoholvoorlichtingsavond voor onze eerste jaars B (geb 1997) en tweede jaars C junioren (geb 1998) gehouden. Op deze avond zijn behalve deze spelers ook hun ouders uitgenodigd. De avond begint om 20.00 uur.

De spelers ontvangen hiervoor aanstaande zaterdag een brief bij DAW. Afmelden voor deze avond kan niet bij de eigen leiding, maar kan alleen bij Marcel van den Heuvel (tel. 06-46217052)

We hopen op een grote opkomst. DAW is zich bewust van haar verantwoordelijkheid, en hoopt nogmaals duidelijk te maken dat alchohol onder de 16 jaar niet kan en mag. Graag gaan we

Voor deze avond zullen ook de B en C spelers van Achilles Reek onze buurvereniging uitgenodigd worden.

klik hier om de uitnoging te lezen