Voor zowel DAW als Venhorst is dit een belangrijke wedstrijd, DAW koploper in de 3e periode met 6 punten en Venhorst met 4 punten op een 2e plek, als men tenminste Erp vergeet, deze hebben namelijk al een periode en tellen dus niet mee. DAW pakte in Vinkel, in een prachtige wedstrijd de volle winst en kreeg Venhorst in het vizier. Als men zondag wint van de ploeg van Marc van de Ven dan heeft men een gelijk aantal punten in de competitiestand. Marc van de Ven doet er alles aan om de underdog te spelen in aanloop naar de wedstrijd. Waarschijnlijk om dan via de razendsnelle omschakeling in Schaijk te willen toeslaan. Dat is waar de kracht ligt van dit elftal. Het krijgt maar weinig tegendoelpunten, spelend vanuit een strakke organisatie. Om zo razendsnel voor het doel van de tegenstander te verschijnen, om vervolgens met onder andere Tom van de Bogaart de trekker over te halen. De vraag zal zijn; is Tom zondag hersteld van zijn hamstringblessure? Volgens trainer van de Ven zijn er kansen voor een wonderbaarlijke genezing. Zondag om half drie zullen we het weten. DAW vol zelfvertrouwen, heeft er weer zin om het publiek op een puike wedstrijd te trakteren. De ploeg straalt plezier uit en werkt keihard, iedereen fit dus keuzes te over. We vragen de bijna werkloze (weinig blessures) verzorger Ton van Paasen over de wedstrijd van zondag. Ton, "ik voel me prima in mijn rol nu alleen op dinsdag de verzorging". "Lekker op zondag naar één kunnen gaan kijken zonder verplichting". "Afgelopen zondag heb ik een DAW gezien met veel strijd en beleving in een meer dan leuke wedstrijd, als we dat kunnen blijven opbrengen kan er nog iets moois gebeuren." We vragen Henry nog naar zondag. Henry, "We hebben een paar lastige keuzes moeten maken nu iedereen fit is." "Hopelijk gaat iedereen daar goed mee om" "Voor zondag verwacht ik een super gemotiveerd DAW, we hebben nog iets goed te maken". De lente is in aantocht de zon gaat schijnen zondag bent u van harte welkom. Om half drie zal het beginsignaal verzorgd worden door de scheidsrechter Van Munster uit Geffen.

8188138286 a2d92db38d

Venhorst DAW 12-10-2012 (foto Ingrid Willems)