Daar schuilt het gevaar, gewonnen tegen tegenstanders hoger op de ranglijst en nu de onderste.
Bij DAW enkele twijfelgevallen maar de brede bank moet dit eventueel kunnen opvangen. Coach van Bergen van Ruwaard strijd met zijn manschappen voor de allerlaatste kleine kans om rechtstreekse degradatie te ontlopen. DAW vol zelfvertrouwen naar Oss afreizend. De laatste 4 wedstrijden allemaal gewonnen en niet van de minste ploegen. Op de trainingen spat het plezier er vanaf zoals valt op te maken uit het relaas van de vaste dinsdagassistenten van Henry van Wanrooy. Erik van de Heuvel en Gert-Jan van Merwijk. Zondag 28 oktober was de heenwedstrijd tegen Ruwaard, nu bijna een half jaar later is de terugwedstrijd. Voor DAW staan er andere belangen op het spel als destijds. Toen stonden DAW en Ruwaard allebei onderaan, nu staat Ruwaard nog steeds onderaan en zal het een hele opgave voor ze worden om aan degradatie te ontsnappen terwijl DAW al weken alleen naar boven kijkt en bovenaan in de periode staat. Drie wedstrijden gespeeld en negen punten, behaald tegen drie ploegen die boven DAW staan. Tussendoor ook nog EVVC verslagen voor de tweede periode.
Het vertrouwen is er en dat is ook duidelijk te zien op de trainingen. Er wordt goed getraind, met veel inzet maar ook vooral met veel plezier. Jammer dat er in de laatste wedstrijd een paar jongens geblesseerd uit de strijd zijn gekomen. Rob Vijnmans trainde dinsdag uit voorzorg niet maar zal wel kunnen spelen. Dat is maar goed ook want sinds hij een linie naar achteren is gegaan lijkt hij steeds beter te gaan voetballen en dat is de rust in het elftal ten goede gekomen.
Dirk van de Hoogen is als gevolg van de gele kaart van afgelopen zondag geschorst, maar aan het afsluitende partijtje te zien van afgelopen dinsdag staan de vervangers al klaar en zullen ook zeker hun mannetje staan. Nu maar te hopen dat Ruwaard niet onderschat wordt want die hebben na de wedstrijd van oktober nog een appeltje te schillen met DAW. Nadat ze met twee tegen nul hebben voor gestaan en toch nog de wedstrijd verloren. DAW mag deze wedstrijd dan ook zeker niet onderschatten en zal moeten rekenen op een middag vechtvoetbal. Maar een volwassen DAW in vorm mag eigenlijk geen punten laten liggen. In ieder geval veel succes mannen. Aldus Erik en Gert-Jan. Aangename temperaturen zijn voor zondag beloofd en de steun van de trouwe Schaijkse aanhang zal zeker een stimulans voor het elftal zijn. de wedstrijd begint om half drie en staat onder leiding van scheidsrechter Kolenberg uit Helmond.