Op donderdag 25 april 2013 houden we weer onze jaarlijkse sponsoravond bij DAW. Deze avond is in het leven geroepen om alle sponsoren te bedanken voor hun bijdrage en vindt plaats in onze nieuwe kantine op Sportpark D'n Heuvel in Schaijk.

Dit jaar wordt de sponsoren een avondvullend programma vol wedstrijdspanning, humor en interactie aangeboden. Speciaal te gast zijn KNVB-scheidsrechter Bas Nijhuis en zijn assistent Coen Droste. Dit spraakmakende duo zal een inkijkje geven in wat zij zoal meemaken binnen en buiten de lijnen van het voetbalveld. De sponsoren zijn welkom vanaf 20.00 uur, het programma begint om 20.30 uur.

Bestuur en Sponsorcommissie RKSV DAW