DAW B2 en DAW F2 konden zaterdag kampioen worden maar voorwaarde was wel dat ze beiden hun wedstrijden moesten zien te winnen.

DAW B2 kreeg onverwachts nog een kans op het kampioenschap omdat de 2 concurrenten vorige week punten lieten liggen.
DAW B2 moest in Demen spelen tegen het lastige SDDL B1, deze wedstrijd ging met 3-2 verloren. Helaas geen kampioensfeestje voor DAW B2.

DAW F1 moest uit naar koploper SIOL F1, alleen een overwinning zou voor DAW F1 het kampioenschap opleveren. DAW F1 verloor deze wedstrijd met 1-0, het feestje werd gevierd door SIOl F1.

Teams die nog kans maken om kampioen te worden zijn DAW D2 en DAW F3.
DAW D2 speelt komende week nog 2 uitwedstrijden, bij Estria D1 en bij Ruwaard D1. DAW D2 heeft aan 2 punten voldoende om kampioen te worden.
DAW F3 moet nog spelen tegen TOP F3 en heeft aan 1 punt genoeg om het kampioenschap binnen te halen.