Voormalig DAW jeugdlid Stijn de Looijer keert terug naar FC Den Bosch. De uit de jeugdopleiding van Den Bosch afkomstige speler gaat op huurbasis spelen voor de Brabanders. Beide partijen zijn blij dat de kogel door de kerk is. Fred van de Hoorn is erg enthousiast over de Schaijkenaar. Fred, "Stijn is een exponent van onze jeugdopleiding en een jongen die de club van binnen en buiten kent. We verwachten dat hij zich snel zal aanpassen binnen onze groep en vertrouwen erop dat hij met zijn specifieke kwaliteiten brengt waar we naar op zoek zijn. Stijn is een typische 'box-to-box player' met veel power, duelkracht, loopvermogen en een goede wedstrijdmentaliteit. Hij is op meerdere posities op het middenveld inzetbaar. Beide partijen zijn blij dat de kogel door de kerk is. We kijken uit naar zijn komst en wensen hem veel succes toe het komende seizoen. Vanuit DAW sluiten we hierbij aan, Stijn proficiat en veel succes.