Traditiegetrouw wordt er op de slotdag de Rabobank-for-fair-play-award uitgereikt aan het team (A tm D) dat zich dat seizoen het sportiefst heeft ingezet en gedragen. Een beker die bij DAW al een aantal jaren wordt uitgereikt, maar zeker dit jaar nog meer lading krijgt na alle gebeurtenissen rondom "normen en waarden" en "respect"

Dit jaar is de beker in handen gevallen van de C2. Ze zijn door onze clubscheidsrechters aangewezen als het meest sportieve team, en verdienen de prijs ten zeerste. Dit jaar waren er meerdere teams die dicht bij de prijs waren, maar mede omdat de opstelling van de leiding richting andere DAW teams en spelers zeer correct en open is, is het de C2 geworden die een ere ronde mocht maken nadat reserve aanvoerder Twan van de Zanden de beker in ontvangst had genomen.

Spelers, Kees, Gerton, Mark van harte gefeliciteerd !!

fairplay award DAW C2 dawsite