Op zaterdag 16 mei bereikte ons het droevige bericht dat

Willy van Dijk

leider/scheidsrechter van onze E2 in de vroege ochtend was overleden. Hij heeft een strijd verloren die hij niet kon winnen. Willy is 12 jaar geleden begonnen als jeugdleider toen zoon Wilco ging voetballen. Terwijl Wilco de hele jeugd doorliep, is Willy altijd in de E blijven hangen. De E2 was al jaren zijn team waar hij elke zaterdag de scheidsrechter was. Altijd eerlijk, sportief en onpartijdig, iets waar Willy om bekend stond. Tijdens zijn ziekte dit seizoen stond Willy nog gewoon op het veld, maar na de winterstop was dit helaas ook niet meer mogelijk. In Willy verliest DAW een enthousiaste leider.

Wij wensen zijn kinderen Linda, Wilco en Marianne, verdere familie en vrienden heel veel sterkte en kracht om dit verlies te kunnen dragen.

Bestuur, vrijwilligers en leden

van voetbalvereniging RKSV DAW Schaijk