DAW-ers,

DAW heeft kunnen regelen dat op ons eigen sportpark komend seizoen de KNVB pupillentrainers cursus wordt gegeven.
Het een en ander heeft te maken met de voetbaltechnische ontwikkeling welke wij DAW graag willen gaan maken. CJTZ heeft de afgelopen periode een voetbal technisch beleidsplan geschreven, BETER LEREN VOETBALLEN.
Tijdens de komende jeugdleiders en trainers vergadering zullen jullie daar verder over geïnformeerd worden.
Er hebben zich voor deze cursus al diverse DAW-ers ingeschreven, maar er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar.
Woensdagavond is de cursusavond en dan 8 keer, een mooie kans om op ons eigen sportpark te leren hoe je kinderen beter kunt leren voetballen.

Als je geïnteresseerd bent en aan deze cursus wil deel nemen bel of mail dan even.
In de bijlage staat omschreven wat de cursus inhoudt.

Namens CJTZ vv DAW
Henry van Boekel