Commissie jeugdtechnische zaken (CJTZ) heeft gewerkt aan een voetbaltechnisch beleidsplan "Beter leren voetballen". Tijdens de afgelopen jeugdleidersvergadering is hierover al gesproken. Het is een geschreven pad welke voetbaltechnische ontwikkeling de jeugd van DAW de komende jaren moet gaan maken.

In het verleden startten ouders of jeugdspelers als trainer/trainer van een F team. Maar waar train je op en hoe train je de spelers in de F-klasse? Hoe ga je om met het begeleiden van de spelers op de wedstrijddag?
Om daar de huidige trainers/leiders van de F-teams in te begeleiden starten we op woensdag 18 september met de eerste bijeenkomst.

De bedoeling is dat op deze reguliere trainingsavond van de gehele F-klasse, in ieder geval 1 trainer van elk team daarbij aanwezig is. Een andere trainer traint op die avond gewoon zijn eigen team, de andere trainer wordt geïnformeerd door CJTZ over de gekozen werkwijze.
Dus geen extra avond voor jullie om bij DAW aanwezig te zijn.
We starten om 17.45 uur met de uitleg, met aansluitend een voorbeeld training aan een F-team, dit zal tot ongeveer 19.15 uur duren.

Graag per mail reageren naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat we weten wie er van elk team aanwezig is.

Indien er vragen zijn even bellen naar 06-46227338.

Namens CJTZ.
Henry van Boekel