Beste voetballiefhebbers,

Op 16, 17 en 18 oktober worden door de vv VCO in samenwerking met de KNVB, de KNVB Voetbaldagen voor junioren georganiseerd.

Reeds 80 deelnemers hebben zich aangemeld. Dat betekent nog plaats voor een 2-tal kinderen, geboren tussen 1 januari 1995 en 31 december 2003. Dat geldt ook voor kinderen die geen lid zijn van de KNVB maar toch eens willen proeven aan het veldvoetbal en samen met een vriend- vriendin een paar mooie sportieve dagen willen beleven.

In de bijlage vindt u de flyer met nadere gegevens. U dient zich wel digitaal in te schrijven via de link:

http://hermes2.dexels.com/knvb_digitaal_inschrijven/ (Zuid II --evenement--jeugd-KNVB voetbaldagen)

Dank u wel voor uw eventuele medewerking,

Met vriendelijke groet,

Paul Cuppen