Dat zal de vraag zijn. DAW won de eerste twee wedstrijden en
verloor de laatste twee. Avesteyn kende een dramatische seizoenstart bij Nooit
Gedacht maar herstelde zich daarna knap. Het lijkt erop dat iedereen in deze 3e klasse van iedereen kan winnen. Geen uitschieters naar boven maar ook niet naar onderen. Het belooft dus een spannend seizoen te worden. DAW kan veel beter dan afgelopen zaterdag te zien was. Dan maar meteen de kater wegspoelen tegen de ploeg uit Dinther.

Volgens keeper Rik van de Linden is er afgelopen week weer op een hoog niveau getraind. Rik; "de kunst is nu om dit ook in de wedstrijden te laten zien". "We zijn bij fases nog
te wisselvallig". Iedereen is fit dus Rob van Griensven kan keuzes maken. Gaat Rob
met drie spitsen spelen of houd ie vast aan het systeem van de afgelopen weken.
We zullen het allemaal gaan zien zondag.

Trainer van Avesteyn,  Antwan van Rijn promoveerde vorig jaar met zijn club naar de derde klasse. Na het beslissingsduel in Heesch tegen Herpinia verloren te hebben kreeg het goed nieuws uit Nieuwstad. Zonder zelf te hoeven spelen, promoveerde het alsnog. De Oranje- zwarte club uit Dinther is een club die ook met eigen mensen doet en veel supporters meeneemt. Ze zijn welkom op d'n Heuvel. Scheidsrechter is de Hr Verstegen uit Uden. Namens spelers en begeleiding tot zondag.