DAW gaat zondag as op bezoek bij Boekel Sport als koploper met 12 punten. Boekel Sport heeft 3 punten minder en bij winst komt Boekel Sport langszij. Wint DAW dan doet het prima zaken. Zeker in een klasse waar iedereen van iedereen kan winnen. Boekel sport is de laatste wedstrijden prima op dreef. Het speelde gelijk bij het sterke Rhode en won thuis van Achates en uit, toch wel verrassend van Nooit Gedacht. Voorin heeft Boekel twee gevaarlijke jongens lopen Tim Schuijers heeft 3 doelpunten op zijn conto en spits Sjoerd Vogels al 4 doelpunten. Deze fysiek sterke spits maakte op 27 jarige leeftijd een uitstapje naar Gemert maar keerde vorig jaar terug op het oude nest. Een mooi klusje voor onze achterhoede zou ik denken.

DAW speelde de tweede helft tegen Achates een stuk beter als de wedstrijden daarvoor. De contouren van trainer Rob van Griensven worden steeds meer zichtbaar. De defensie en middenveld staan als een huis. Alleen de aanval heeft zo zijn zorgen. Dirk van de Hoogen is nog niet fit en ook Rob Vos zal niet kunnen spelen door een hamstringblessure. Donderdag was trainer Rob van Griensven afwezig wegens ziekte en de training werd geleid door Eric Goedmakers. Volgens Eric sprong de gretigheid er weer vanaf en zijn de mannen klaar voor Boekel Sport.

Scheidsrechter is de hr Kolenberg uit Helmond aanvang wedstrijd 14.30 uur op sportpark De Donk in Boekel.