Zondag speelt DAW voorlopig haar laatste thuiswedstrijd, hierna volgen namelijk drie uitwedstrijden. Stormvogels is de rode lantaarndrager van dit moment. Dus alleen winst zal een goed gevoel zal geven. Maar pas op! Stormvogels is geen makkie, in deze klasse kan zoals al eerder is gezegd iedereen van iedereen winnen en dat bewees ook de formatie uit het grensplaatsje. Het won thuis voor de beker van Margriet en uit bij Avanti'31. En speelde 3-3 gelijk bij Festilent in Zeeland. Trainer bij Stormvogels is de geboren Nijmegenaar Jeroen Tax. Trainer Tax was voorheen werkzaam bij oa. Brakkenstein en Hapse Boys. Vorig jaar werd onder zijn leiding het kampioenschap behaald in de 4e klasse.

Dan DAW. Trainer Rob van Griensven is duidelijk;  "we gaan voor niets anders dan drie punten". "Hierna krijgen we een paar lastige uitwedstrijden dus een overwinning is zeer gewenst". Dirk van den Hoogen is zeer waarschijnlijk weer fit en zal ongetwijfeld spelen. Verder staat de achterste linie als een huis, en de voorhoede zal niet anders zijn als tegen Rhode. Rob tot slot; "We zijn er klaar voor".

De weersverwachting is goed dus er zal ongetwijfeld op het hoofdveld gevoetbald kunnen worden. Scheidsrechter is de heer Willems. Namens spelers en begeleiding wellicht tot zondag.