Eerste activiteit jubileumjaar: DAW-veiling op 16 februari!

Dit jaar bestaat DAW maar liefst 75 jaar. Buiten het feestweekend van 29-30-31 augustus vinden er ook enkele andere activiteiten plaats. De eerste activiteit is gepland op zondag 16 februari 2014. De meeste 25+ -ers onder ons zullen zich de Heineken-veiling uit het verleden ongetwijfeld nog kunnen herinneren. De jubileumcommissie lijkt het een mooi moment om iets soortgelijks op poten te zetten om hiermee het jubileumjaar af te trappen. En wie anders dan lid in de Orde van Oranje-Nassau, duizendpoot maar zeker ook fervent DAW'-er Leonard Steetsel zou als heuse veilingmeester deze veiling kunnen presenteren? Het principe is simpel: per consumptie krijg je die dag bonnen waarmee 's middags geboden kan worden op leuke prijzen. Om alvast een (klein) tipje van de sluier op te lichten: het prijzenpakket bestaat onder andere uit een oven, tosti-apparaat, een knipbeurt voor een carnavalskapsel, maar ook DAW-gerelateerde prijzen zoals vrijkaarten voor het DAW-feestweekend!

De komende maand is het rustig in de Bossestraat, maar zet het vast in je agenda: 16 februari 2014!

Sportieve en feestelijke groet,

De commissie 75-jarig bestaan.

Tagged under Jubileum