Spelregelavond bij DAW gepresenteerd door
Ed Janssen (scheidsrechter betaald voetbal)

Maandag 24 maart , aanvang 20:00 uur, wordt een spelregelavond georganiseerd in de DAW-kantine. Ed Janssen, scheidsrechter betaald voetbal, zal deze avond presenteren.
Op een interactieve manier, onder andere met behulp van videobeelden, zullen de spelregels worden behandeld. Het programma duurt 2 x 45 minuten met daar tussen in een pauze.

Ed Janssen

Scheidsrechter Ed Janssen

Graag zouden we zien dat veel mensen aanwezig zijn, om meer kennis op te doen en meer begrip en respect te krijgen voor de scheidsrechter.
Deze avond is zeker niet alleen interessant voor verenigingsscheidsrechters, ook leiders, trainers, maar zeker ook spelers, zijn daarom van harte uitgenodigd voor deze avond. Ook andere belangstellenden zijn uiteraard van harte welkom.

Voor de huidige B-spelers is dit een verplichte bijeenkomst in het kader van het spelregelbewijs voor spelers wat in de zeer nabije toekomst door de KNVB zal worden ingevoerd. Ook voor alle A-spelers is aanwezigheid verplicht.

A- en B-spelers die op deze avond niet aanwezig kunnen zijn dienen zich telefonisch af te melden bij Gerard Wittenberg, tel. nr. 06 22465434.
Op deze avond zijn er voor de A- en B-teams dus geen trainingen.

Vooraf aanmelden voor deze avond is niet nodig.