Ed Janssen, 1 van de 13 scheidsrechters in het betaalde voetbal op de nationale A-lijst, was maandag 24 maart bij DAW voor het presenteren van een spelregelavond. Ed Janssen leidt vooral wedstrijden in de Eredivisie, daarnaast is hij regelmatig 4e, 5e of 6e official bij wedstrijden in de Champions League en Europa League.

Ed Janssen was onder de indruk van de accommodatie bij DAW: "Zo'n mooie accommodatie als hier heb ik zelden gezien, bij diverse clubs in de Eredivisie ziet het er minder mooi uit dan hier"

Met zo'n 125 aanwezigen was de DAW-kantine zeer goed bezet. Naast veel A- en B-spelers (een compliment aan de spelers voor de grote opkomst) waren diverse clubscheidsrechters, leiders, trainers en andere belangstellenden aanwezig.
In 2 x 45 minuten durend programma werd aan de hand van televisiebeelden van spelsituaties gediscussieerd over buitenspel, hands, het ontnemen van een scoringskans en ernstig gemeen spel.
Ed Janssen leidde de bijeenkomst op een zeer enthousiaste wijze, mede daardoor is het een zeer levendige en interactieve maar ook zeker een leerzame avond geworden.

Ed Janssen2