DAW 1 speelt zondag alweer haar één na laatste thuiswedstrijd. Na zondag volgen nog twee uitwedstrijden tegen Rhode en Stormvogels om vervolgens thuis af te sluiten tegen Avanti'31. Het zal spannend blijven tot de laatste speelronde voor wat betreft de plekken om lijfsbehoud. Zondag is dus weer een cruciale wedstrijd om die strijd. Wint DAW dan krijgt het weer wat lucht, verliest het, dan wordt het zorgelijk. Wedstrijd voor wedstrijd maar. Boekel Sport won de uitwedstrijd in Boekel. DAW speelde daar onder haar kunnen en kon door diverse oorzaken niet in de sterkste formatie aan de aftrap verschijnen. Voor zondag ziet het wat dat betreft prima uit, geen blessures en geen schorsingen. De afgelopen week is er super getraind volgens trainer Rob van Griensven. "Uit bij Achates hebben we bij fases goed voetbal laten zien. "De opstelling zal dan ook niet veel afwijken van die in Ottersum".  Dat betekend dus dat Gerwin weer achterin geposteerd zal worden.

Boekel sport kent een wisselvallig seizoen wat de uitslagen betreft. Zo verloor het kansloos "de derby van de Peel" van Venhorst, maar won het zowel uit als thuis met ruime cijfers van Achates. Kortom de verschillen zijn klein in deze competitie. Voor zondag zal DAW vanaf de eerste minuut bij de les moeten zijn. Strijdend voor elke millimeter grasspriet, dan zullen de eventuele betere voetbalkwaliteiten worden omgezet in de broodnodige punten.

We wensen de mannen van Rob van Griensven dan ook alle succes toe zondag. De wedstrijd begint om half drie zoals gebruikelijk en staat onder leiding van scheidsrechter Vereijken uit Aarle-Rixtel. Tot zondag wellicht!