Vrijdag was de laatste training van de voorjaarscursus bij DAW van Keepersschool Rudie Geurts Jeroen Janssen. Onder een lekker zonnetje, konden de keepers en keepsters via een uitgezet spellencircuit hun skills toepassen, wat af en toe hilarische taferelen opleverde.   Ter afsluiting was er nog een leuke quiz met een 15-tal voetbalvragen. De vragen varieerden van wie heeft de grootste handen van de wereld tot welke keeper heeft de meeste doelpunten gescoord. Degene die de meeste vragen goed had was wederom Wessel de Groot, die tijdens de cursus bij v.v. Boekel Sport ook al eerste geworden was. De tweede en derde plaats waren voor resp. Evelien Arts en Sven van Ras. De winnaars kregen een mooie wedstrijdbal, geschonken door fa. Bento uit Schaijk.   Na alle deelnemers bedankt te hebben voor hun enthousiasme en sportiviteit, werd ook Antoine van Ras bedankt voor zijn tomeloze inzet voor de keepersschool. En ten slotte was er nog een groot applaus voor onze gastheer v.v. DAW, met name Nico Geurts, die elke vrijdag aanwezig was om de keepers en hun ouders te verwelkomen op Sportpark Den Heuvel.   Het was wederom een leuke, sportieve cursus met fanatieke deelnemers.   Bedankt en tot ziens!