Afgelopen maandag gaat de boeken in als een van de drukste zo niet allerdrukste DAW-ledendag. Vele jonge en oude(re) leden kwamen opdagen voor de ledenfoto en de aansluitende ballonnenactie voor de jeugdafdeling. Naar schatting ruim 700 leden waren rond 18.30 uur aanwezig voor de groepsfoto. Tel daarbij op meer dan 100 aanwezige ouders en de nodige 'in-goede-banen-leiders' en het aantal aanwezigen benadert het totale ledenaantal van DAW. Daarmee is de groepsfoto op voorhand al erg geslaagd, hoewel de afwezigheid van vele leden van de hoogste seniorenteams een smet op deze avond betekende. Bijzondere aandacht dan nog even voor de fotograaf, want ga er maar aan staan om ruim 700 in oranje geklede personen op en voor de tribune te laten plaatsnemen en deze allen gelijktijdig stil te laten zitten met een vrolijke lach op het gezicht.  Onderstaand een niet-officiele groepsfoto en daaronder kun je een filmpje zien vanaf de tribune.
Tagged under Jubileum