vrijwilligers-bedanktDAW en de KNVB bedanken alle vrijwilligers voor hun inzet het afgelopen seizoen. Want zonder het werk van vele duizenden vrijwilligers is het niet mogelijk om ruim 1,2 miljoen voetballers en een veelvoud aan liefhebbers iedere week van voetbal te laten genieten.

Van de dames en heren achter de bar tot de terreinknechten op het veld. Van de schoonmakers in de kleedruimten tot de webmaster achter de computer. Van de jeugdtrainers in de regen tot de lijnentrekkers op het gras. Het voetbal kan niet bestaan zonder die talloze vrijwilligers die zich dag in dag uit inzetten voor hun vereniging, voor het voetbal. Schitterende acties op het veld krijgen vaak veel aandacht, maar het werk dat al deze mensen verzetten om die acties mogelijk te maken helaas een stuk minder. Daarom bedanken de KNVB en ook DAW nu specifiek alle voetbalvrijwilligers voor hun inzet.