DAW A1 is enkele weken geleden al ongeslagen kampioen geworden in de 1e klasse en promoveert hierdoor naar de hoofdklasse. Ook in de beker is DAW A1 dit seizoen succesvol.
De poulefase werd afgesloten met een 1e plaats met als tegenstanders HVCH A1, Avesteijn A1 en UDI'19/BB A2.

In de 2e ronde werd uit bij JVC Cuijk (uitkomend in de 4e divisie) met 0-3 gewonnen.
In de 3e ronde stond een thuiswedstrijd tegen Margriet A1 (ook 4e divisie) op het programma, deze wedstrijd werd ook winnend afgesloten: 2-1. In de 4e ronde werd in Schijndel met 0-1 gewonnen van hoofdklasser Schijndel A1.

De bekercompetitie krijgt voor DAW A1 op woensdag 30 april een vervolg, in de kwartfinale is UDI'19/BB A1 (kampioen in de 4e divisie) de volgende tegenstander, deze wedstrijd wordt gespeeld in Uden, aanvang 19.00 uur.

De winnaar van deze kwarfinale zal in de halve finale uitkomen tegen de winnaar van de wedstrijd Boekel Sport A1 - Venlosche Boys A1. De bekerfinales zijn op 24 en 25 mei in het Limburgse Echt.