Altijd al willen weten wat je moet doen om een profvoetbalster te worden? Hoe vaak de Oranjespeelsters in de week trainen? Of ze make-up dragen tijdens de wedstrijd? En wat voor muziek ze het liefst luisteren voordat ze het veld opgaan?

Maak kans op de Meet & Greet en vraag het aan de speelsters zelf! Wat moet je doen? Heel simpel: zoek minimaal 10 fans van de OranjeLeeuwinnen om samen mee naar de wedstrijd te kijken, vul het groepenactieformulier in en stuur deze vóór woensdag 10 september 2014 naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (kaarten € 5,- p.p.). De winnaar wordt geloot en op 11 september bekend gemaakt op de Facebook-pagina van de OranjeLeeuwinnen!

Het Nederlands vrouwenelftal speelt zaterdag 13 september de belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd tegen Portugal. Deze wedstrijd is extra belangrijk in de strijd om plaatsing voor het WK 2015 in Canada. De nummers één van de poule plaatsen zich rechtstreeks voor het WK. De beste vier nummers twee strijden in oktober tijdens de play-offs voor een plek op dit eindtoernooi.

Losse kaartverkoop Kaartjes kunnen ook los besteld worden vanaf € 7,50- p.p. via OnsOranje.nl, bij de Primera ticketshop en tot voor de wedstrijd bij de kassa van Seacon Stadion – De Koel – VVV-Venlo.

Wedstrijdinformatie NEDERLAND – PORTUGAL

Locatie: Seacon Stadion – De Koel – VVV-Venlo