CUIJK - JVC Cuijk heeft zich net voor het sluiten van de overschrijvingstermijn nog versterkt met Stijn de Looijer. De 22-jarige inwoner van Schaijk komt over van N.E.C. Nijmegen.

De Looijer speelde het grootste deel van zijn jeugdopleiding bij FC Den Bosch en debuteerde daar in het eerste elftal in september 2011. Het jaar daarna werd de multifunctionele middenvelder getransfereerd naar N.E.C. Nijmegen. Afgelopen seizoen werd De Looijer uitgeleend aan FC Den Bosch, waar hij 15 wedstrijden in de Jupiler League speelde.

Naar VVSB
De Looijer is nog niet speelgerechtigd voor het competitieduel van JVC zondag uit tegen VVSB. De selectie van trainer Eric Meijers vertrekt met veel vertrouwen richting Noordwijkerhout na de overwinningen op Kon.HFC en IJsselmeervogels afgelopen week.

Stijndelooijer