Maandag 3 November komt Gert Jakobs een lezing geven bij DAW over het gebruik van voeding binnen de sport. Zeker binnen DAW nog een ondergeschoven kindje wat extra aandacht verdiend. Via contacten met Gerton Kops, zijn persoonlijke schoenmaker, is Gert uitgenodigd bij DAW om een lezing te verzorgen.

Gert is o.a. bekend om zijn optredens bij het TV-programma "tour du jour" waar hij als vaste tafelgast voor de nodige hilariteit en anekdotes heeft gezorgd. De wat oudere onder ons weten wellicht ook nog wel dat hij zelf de Tour du France 5x heeft gereden en deel heeft genomen aan de olympische spelen van 1984. In 2012 kwam zijn boek "De Meesterknecht" uit, de bijnaam van Gert. Jarenlang trok hij namelijk de sprint aan voor Jean-Paul van Poppel, de Nederlander die maar lieftst 9 tour etappes wist te winnen.

Aanvang: 20.30 uur in de kantine van DAW. Iedereen die interesse heeft, is van harte uitgenodigd om de lezing van Gert bij te komen wonen.

Foto's hieronder: Gert Jakobs en Mark Raaijmakers hebben er al zin in, en Gert met de door Gerton Kops vervaardigde schoenen voor hem.

gert jakobs1

gert jakobs3