week van de scheids4Afgelopen week is door de KNVB uitgeroepen tot week van de scheidsrechter. Ook DAW wilde dit moment niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Onze scheidsrechters staan iedere week voor de elftallen klaar en deze mensen oefenen hun hobby uit in weer en wind zoals de foto laat zien. Zowel alle jeugdscheidsrechters op zaterdag als onze zondag senioren scheidsrechters zijn in het zonnetje gezet en DAW wil via deze weg nogmaals al onze scheidsrechters bedanken voor hun inzet. Op de foto zie je Jan Hennevelt die uit handen van Ruud Lamers, aanvoerder van de B2 een DAW-sjaal overhandigt krijgt. Wederzijds respect zoals het hoort.

Nog steeds komt DAW vooral op zaterdag enkele scheidsrechters tekort die onze gezellige scheidsrechters pool willen aanvullen. Mocht je interesse hebben, of ken je iemand die dat heeft laat dit dan weten aan Marcel van den Heuvel (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06-46217052)