In verband met Operation Market Garden trekt op zaterdag 20 september een colonne historische legervoertuigen van Veghel via Uden, Zeeland, Reek en Grave naar Nijmegen en Arnhem en dient men rekening te houden met wegafsluitingen. Omdat de colonne niet doorkruist mag worden kunnen wegen volledig zijn afgesloten voor het doorgaande verkeer. Het voorbijtrekken van de volledige stoet duurt ruim 2,5 uur.

Vanwege de wegafsluitingen moeten weggebruikers zaterdag 20 september rekening houden met een langere reistijd als gevolg van omleidingsroutes en mogelijke vertraging als gevolg van het extra verkeer op de omleidingsroutes. Omleidingsroutes worden met gele borden langs de weg aangegeven.

Vanwege de mogelijk extra reistijd zijn de vertrektijden van de jeugdteams die zaterdag 20 september een uitwedstrijd hebben vervroegd. Klik voor meer informatie op volgende link, je vindt hierin ook een kaartje met de wegafsluitingen:

Operation Market Garden: omleidingsroutes 20 september